Thuis - Reisverslag uit Stein, Nederland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Stein, Nederland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg Anke

19 September 2011 | Nederland, Stein

19 september 2011

En dan ben je weer thuis, terug in ons kikkerlandje. We hadden een prima vlucht en zijn netjes op tijd geland in Amsterdam. Helaas was het voor Wally & Lisette (en Isabelle) wat minder op Schiphol: geen koffers, die staan nog in Hong Kong. Balen!

Al met al was het een geslaagde reis, waar ik nog vaak aan terug zal denken.

Bedankt voor het lezen.

Groetjes,

• 19 September 2011 - 16:04

Marlies :

jij bedankt dat we mee mochten genieten van jullie reis .fijn dat de vlucht zo goed is verlopen en jullie weer goed thuis zijn gekomen groetjes Marlies

• 19 September 2011 - 16:17

LIJM:

Welcome Back!!!

• 21 September 2011 - 06:39

Isabelle:

Hoi Anke,

Gelukkig zijn we allemaal goed thuisgekomen.
    Mijn koffer is inmiddels thuis bezorgd. Nog even had ik de hoop dat de medewerkers van het vliegveld in Hongkong, de inhoud van het koffer ook even zouden wassen en strijken. helaas! Het mocht niet zo zijn.

De wasmachine draait nu volop. De foto's zijn bekeken en daar zitten een paar leuke exemplaren van jou en je reisgezelschap bij. Laat me even je e mail adres weten dan stuur ik ze je graag even door.

Hartelijke groet,

Isabelle

Isabellemeijers@hotmail.com

• 25 September 2011 - 18:19

Anke:

Hoi Isabelle,

Goed te horen dat het koffer er de dag erna alweer was. Ik ben even uit de lucht geweest, maar mijn computer is weer gemaakt. Dus ik kan ook eindelijk iets met de foto's gaan doen. Mijn e-mailadres is: Ankeschrijer@gmail.com

Groetjes,