Ha Long - Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu Ha Long - Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu

Ha Long - Hanoi

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg Anke

16 September 2011 | Vietnam, Hanoi

15 september 2011

Gisteren zijn we op een boot door Ha Longbay gaan varen. Het is gewoon niet te beschrijven hoe mooi het is. Overal waar je kijkt zijn mooie karstbergen. We hadden ook erg geluk met het weer. Het zonnetje scheen en we konden boven op het terras van de boot zitten. Het was echt een paar uur genieten. Na een tijdje kwamen we aan bij een grot. Ze hadden ons al gezegd dat het veel trappen waren, maar toch is iedereen mee gegaan, want het zou echt de moeite waard zijn. En ze hadden gelijk. Werkelijk prachtig. Je bleef je uit ogen uit kijken.

Na het bezoek aan de grot hebben we een lunch gekregen op de boot en toen was het alweer tijd om terug te keren in de bus en aan onze tocht naar Hanoi te beginnen.

Eenmaal aangekomen bij ons hotel werd je direct belaagd door verkopers en geen verkopers die je makkelijk afschud. Zelfs nu (om 7.30u) staan ze alweer te roepen: do you remember me? Het is behoorlijk wennen om weer in de drukke stad te zijn en zeker als je hoort dat Hanoi nog drukker is dan Ho Chi Minhcity. Vandaag gaan we de stad verkennen. Ik ben zeer benieuwd.

Groetjes,
Anke

• 16 September 2011 - 16:40

Marlies:

wat een geweldige omgeving wow het is op tijd opstaan maar dan heb je ook wat geniet nog even want het schiet al hart op groetjes marlies

• 16 September 2011 - 17:03

Maaike:

Wow mooie foto's!!

• 16 September 2011 - 18:52

Tiny:

het was wel de moeite waard als je de foto`s ziet. ik hoop dat de stad ook de moeite waard is .nu nog 2 dagen er van genieten.gr tiny

• 17 September 2011 - 08:54

Gerard En Irene:

Een voorspoedige terugreis, maar een warm vest is hier geen overbodige luxe.
    Nog veel plezier en de hartelijke groeten.