Back home - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu

Back home

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg Anke

25 Oktober 2009 | Nederland, Beverwijk

Gisteren zijn we nog gaan eten in "ons" restaurantje. Het was erg gezellig en we hadden eigenlijk ook geen zin om daarna uit te gaan. Daarom zijn we maar spelletjes gaan spelen.

En toen gebeurde het, om 23.30u heel veel geschreeuw en gegil: Northern Lights. Gewoon bij ons in de achtertuin. Wow, wat was dat indrukwekkend. Toen als een gek naar de kust. Ik heb zelf geen goede foto's, maar andere wel. Wat een super einde van een super vakantie.

Om 3 uur waren we eigenlijk allemaal kapot, maar om nou een uur te gaan slapen dat ging wat ver en hebben we elkaar toch wakker proberen te houden.

Tja, en dan is het moment van afscheid nemen. Pff, zwaar. Kathy en Alek waren meegelopen naar de bus. Kathy woont in Gent en we gaan er vanuit dat we elkaar nog wel eens gaan zien. Maar Alek dat is een ander verhaal, toen waren de tranen daar (ja ook bij hem). We hebben dan ook niets meer gezegd, wat overigens toen ook niet mogelijk was.

Op het vliegveld was er een grote chaos! Typische IJslandse wachtrijen, wat resulteerde in geen tijd meer op te winkelen en de kronen op te maken.

Na een korte vlucht (slapend vliegt de tijd) was ik om even over twaalf toch aangekomen op Schiphol. I.p.v. alleen Mark die me zou komen halen, waren ook Henny, Maaike, Tiny en mijn moeder er. Met spandoek en al. Helemaal super.

Nu zit ik helemaal kapot achter de computer en ga zo nog een uurtje slapen. Eigenlijk kan ik mijn vakantie in een paar woorden samenvatten: boeiend, super, interessant, leerzaam en vooral gezellig!

Iedereen bedankt voor het lezen en de reacties!

Groetjes,
Anke

• 25 Oktober 2009 - 15:38

Maaike:

slaap lekker en volgende keer niet meer zo lang wachten op je koffer!

• 25 Oktober 2009 - 20:47

Angelique:

heerlijk dat je het zo fantastisch hebt gehad!!!

• 25 Oktober 2009 - 23:12

Henny Bcij:

ik sluit me bij de laatste schrijfster aan en welkom thuis groetjes LIJM

• 26 Oktober 2009 - 09:08

Marlies:

fijn dat je weer thuis bent geweldig dat het zo goed bevallen is en dat je zoveel gezien hebt tot gauw groetjes marlies

• 26 Oktober 2009 - 15:59

Maureen:

Hai Anke,
    Ik hoorde van oma dat het veel beter ging in ijsland.
    Groetjes van Maureen en Jannie.