Werken in IJsland - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu Werken in IJsland - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu

Werken in IJsland

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg Anke

22 Oktober 2009 | IJsland, Reykjavik

Ik ben net klaar met werken. Ik ga niet zeggen hoe het was, maar dit was ons werkschema:

7.45 we worden opgehaald
13.00 via de winkelstraat terug naar werkplek
14.20 tijd om te rusten en wat drinken
14.50 back home

Dus....

Misschien wel nog noemens waardig, dat de dames waar we mee gewerkt hebben, alleen konden zeggen: Ik ben zo moe.

Morgen nog een halve dag werken tot 12.00 (voor hetzelfde bedrijf) en dan is het werk klaar.

Gisteren toen iedereen terug kwam van werk, zijn we weer met een groepje gaan koffie drinken in een koffiehuis. Toen hadden we het plan opgevat om ´s avonds naar de bioscoop te gaan. Echter toen we daar aankwamen bleek dat er alleen IJslandse ondertiteling was, ook voor de stukken in de film die Frans, Duits en Italiaans zijn. M.a.w. het was zinloos voor ons en zijn we maar spelletjes gaan spelen. Was eigenlijk erg relax en gezellig.

Nu moet ik de reis naar de Blue Lagoon gaan boeken en daarna zwemmen (ook erg belangrijk). Ik schrijf morgen wel weer verder.

Groetjes,
Anke

• 22 Oktober 2009 - 15:23

Henny Bcij:

Hoi Anke , van zo'n werk schema zou ik ook super moe zijn, ik heb op google foto's van de Bleu Lagoon gezien super mooi, geniet ervan Gr Henny

• 22 Oktober 2009 - 18:04

Marlies :

ik meende dat je van de week alleen vakantie had maar het is een combinatie van geniet van je vrije tijd het is helaas zo voor bij veel kijkplezier in de bleu lagoon groetjes marlies

• 23 Oktober 2009 - 05:45

Mam:

Hoi Anke, het is alweer bijna voorbij, dus geniet van de laatste dag en maak veel mooie foto's, ben erg benieuwd of de Blue Lagoon zo mooi is als het op internet lijkt. Tot gauw en kom "gans" terug. Groetjes Mam

• 23 Oktober 2009 - 16:27

Angelique:

ziet er goed uit zo'n werkdag!!wel lekker dat het zo relaxed gaat, want anders zou je niet meer het vakantie idee hebben. ik ga vanavond een dropping doen en morgen werken en daarna kom jij al weer naar huis. ik wens je bij deze een hele lekkere laatste dag en een hele goede thuisreis!!! ik zie je dinsdag, hartelijke groeten, angelique