Relaxe zondag - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu Relaxe zondag - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu

Relaxe zondag

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg Anke

19 Oktober 2009 | IJsland, Reykjavik

Gisteren ben ik naar de free-market geweest. Ik denk de beste omschrijving daarvan is: de zwarte markt van Beverwijk in het zuur. Daar waren we dus ook snel uitgekeken. Het Art Museum ligt ernaast, dus daar ben ik daarna naar toe gegaan. Aangezien Isodora en Ute dit al gezien hadden, zijn zij gaan winkelen en ben ik met Alek en Nacho verder gegaan. Ik moet zeggen ik ben nu fan van Erro. Dat was echt helemaal super daar. Die schildert zoveel in één schilderij, daar kun je uren naar kijken.

Na een goede kop koffie in Hresso, terug naar het huis. De zwemspullen halen en op naar het zwembad. Ute had zich ondertussen ook weer bij ons gevoegd. Aangezien Nacho een moord doet voor soep en we na het zwemmen tot de conclusie waren gekomen dat het eten in het huis mislukt was, zijn we met Nacho naar het biologische restaurantje gegaan. Het eten was weer erg goed en de sfeer daar is ook super. Gewoon erg relax.

Toen we weer thuis kwamen had Kobi goed nieuws voor ons: aangezien we zo hard gewerkt hebben tijdens het festival (euhh...) hebben we vandaag vrij! Altijd leuk om te horen.

Gisteravond zijn we wat kroegjes langsgegaan en uiteindelijk in de Karamba beland, waar het prima zitten was. Muziek, biertje en gezellig. Opeens begon het druk te worden en net toen we naar huis gingen, kwamen die spelers van de band Kings of Convenience binnen wandelen met hun instrumenten en hebben ze een mini-concert gegeven. Helemaal super!

Vanmorgen ben ik al 3 uur gaan wandelen langs de kust en naar de botanische tuinen. Wellicht dat die in zomer mooi zijn, maar nu was alles dood. Jammer, maar het was wel prima vertoeven daar. Lekker rustig en prachtige omgeving.

Ik heb nog geen idee hoe ik de rest van de dag ga invullen, maar er zal vanzelf wel weer iets komen.

Groetjes,
Anke

• 19 Oktober 2009 - 15:40

Henny Bcij:

Hoi Anke,kijk dit verslag gaat meer op vakantie lijken hoe is het weer daar op dit moment het is hier een beetje herfst aan het worden maar kan ook gezellig zijn open haardje ,zuur vlees met patat en een biertje er bij gr en tot morgen Henny

• 19 Oktober 2009 - 16:29

Mam:

Hoi Anke volgens mij heb je nu wel echt vakantie en ben je helemaal op je plaats daar. Gelukkig. Geniet die paar dagen nog maar. Gr. Mam

• 19 Oktober 2009 - 18:42

Maaike:

Hallo
    Het klinkt inderdaad nu als echt vakantie! Maak er nog wat van en feest ze nog.

Groetjes Maaike

• 19 Oktober 2009 - 20:42

Marlies :

heerlijk wat een vakantie je had het verdiend maak er nog een paar leuke dagen van groetje Marlies

• 20 Oktober 2009 - 06:01

Pap:

Hoi,

Als je Erró echt zo mooi vindt en je 'n echte wil hebben zul je toch nog even moeten sparen, maar je kan natuurlijk ook nog even doorgaan met feesten en 'ns bij Expo langs gaan.

Groetjes,

Pap