Hresso - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu Hresso - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu

Hresso

Door: ikke

17 Oktober 2009 | IJsland, Reykjavik

Om maar met het goede nieuws te beginnen: het zwembad was heerlijk en de jaccuzzi nog veel lekkerder!

Ik moest gisteren samen met Shin werken in de Hresso. Ik wist van te voren al dat we niet veel moesten doen, maar het was wel heel relax. De Hresso is een groot cafe die een tent buiten hadden staan. Ik moest samen met één van de jongens van de 'echte' security bij de ingang van de tent staan (gewoon binnen in het café, dus lekker warm en droog) en polsbandjes controleren. Shin heeft de hele avond in de tent gezeten, kijken naar de bands. Ik vond het wel prima aan de deur, dan had ik tenminste nog iets te doen en Shin vond het wel relax om naar de bandjes te kijken. Dus dat was prima verdeeld. De bands waren niet echt mijn bands, het waren 'sleepie' bands. Oftewel, muziek waar je op een gegeven moment van in slaap valt, pfff. Ik hoop dat de muziek vannacht goed is!

Om twaalf uur was het afgelopen en toen ben ik Michelle gaan ophalen in Jacobsen, waar zij moest werken. We dachten snel even onze spullen naar het huis brengen en dan de rest gaan zoeken in de bar. Maar...de rest bleek ook thuis te zijn. Die waren iets eerder klaar dan wij en waren alvast een feestje aan het bouwen in het huis. Ik heb nog nooit zo´n gaar stelletje bijelkaar gezien. Tja, wat moet je dan doen: (i) niets kijken en daarna naar bed gaan of (ii) gewoon meedoen. Michelle en ik hebben maar voor het laatste gekozen. Om half drie was het wellicht toch tijd om naar de bar te gaan. Daar zijn we verder gaan feesten (hoe laat ik thuis was: geen idee).

Een paar van de stappers waren zo slim om de bus naar de Blue Lagoon gisteren al te boeken en die zijn nu weg (ik dus niet en nu zijn er geen bustickets meer), de rest slaapt nog (ondertussen niet meer op de bank en op de grond, maar in hun bed). Ik geloof dat Aaron en ik de enige zijn die het er goed vanaf hebben gebracht gisteren: al wakker en geen kater!

Ik denk dat het een luie dag gaat worden (alweer? Ja alweer). Ik ga alleen dadelijk naar de Hallgrimskirkja Church en mijn was doen.

Fijn weekend iedereen.

Groetjes,

• 17 Oktober 2009 - 15:23

Henny Bcij:

Hoi Anke , helemaal te gek voor je je zo vermaakt, moet Mark je nog wel op komen halen of blijf je er nu gewoon wonen ,fijn weekend verder,groetjes Henny

• 17 Oktober 2009 - 15:47

Ikke:

Ik kom sowieso mijn spullen ophalen, haha. Dus ja hij moet me komen halen.
    ;-)

• 17 Oktober 2009 - 17:29

Floor:

Hoi tante Anke

Zeker moet je terug komen! Ben flink aan het oefenen met lopen zodat ik je dat over 2 weken kan laten zien.... Kunnen we over het strand rennen.

Kus Floor

• 17 Oktober 2009 - 17:55

Angelique:

hoi Anke, ik heb een paar dagen gewerkt dus in ene 3 verslagen achter elkaar gelezen, maar de toon veranderd wat, begint absoluut positiever te worden, lekker dat het een beetje relaxed is, je hebt tenslotte vakantie!! als je zo doorgaat kom je nog uitgerust terug!! Heel veel plezier nog, ik meld me weer!! jij ook een heel lekker weekend, groetjes angel.

• 17 Oktober 2009 - 20:38

Ampa:

Hola!

spreek je nu al een woordje ijslands of hoe zit dat? Ik verheug mij namelijk op een paar prachtige ijslandse volzinnen bij thuiskomst. Daar tegenover staat, zo ben ik dan ook wel weer, dat ik in plaats van een half gare oetker pizza een self-made pizza voor je zal klaarmaken (die je overigens ook gewoon bij de ah kan kopen)

oefen ze nog even zou ik zeggen.

grt
    ampa

• 17 Oktober 2009 - 20:49

Jerome:

að lata hvern dag nægja sina þjáningu