Daar gaan we dan - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg Anke

15 Oktober 2009 | IJsland, Reykjavik

Nog even een snel verslagje voor ik ga werken.

Gisteren moest de eerste groep al werken, en als echte huisgenoten en collega´s zijn we hun gaan opzoeken. Was erg gezellig, maar er was één nadeel: elke venue heeft een ander soort bier. Resultaat: een kater. En dan heb ik niet eens veel gedronken, nou ja denk ik dan. Alex heeft nog eens baked sandwich gemaakt voor me en die smaakte erg goed, ik denk nog beter dan shoarma, dus...

O ja, tussen de regels door: Henny, Mark: komen jullie me ook halen in Minnesota?

Ik gan nu werken, dus de rest komt morgen wel.

Groetjes,
Anke

• 15 Oktober 2009 - 20:43

Ampa:

o mijn god o mijn god. Wat een avontuur. Nu al! een huis met vage mensen, slapen in een kelder, koken voor een groep mensen. Ank je bent een held! Ik doe het je niet na. Prachtige foto's trouwens. Omgeving moet geweldig zijn.
    Take care en veel (werk)plezier.
    grt
    Ampa

• 15 Oktober 2009 - 20:48

Jerome:

Anke, vette shit, alles is dan weer veel beter als je thuis komt. Mensen zijn niet vaag, je badkamer is schoon ook al heb een jaar niet schoongemaakt, je vuilnisbak ruikt naar een week in de volle zon net zo lekker als de geiser, je box van je flat is eventueel een extra slaapplek als je visite hebt van je familie. Respect hoor! Dikke zoen!

• 15 Oktober 2009 - 20:48

Ampa:

pardon? dikke zoen?? ank???

• 15 Oktober 2009 - 20:50

Jerome:

sport verbroederd, toch Ank?

• 15 Oktober 2009 - 20:55

Yves Landheer:

Beste Anke, sorry dat ik je op deze manier op jouw vakantieadres tijdens je vakantie moet lastigvallen. Ik wist niet hoe ik je anders moest bereiken. Ik heb een vraag over één aangifte vennootschapsbelasting waarvan de naam van de client niet op dit forum kan noemen. Kun je me morgenochtend vroeg even om een uurtje of zes bellen. Dikke zoen!

• 15 Oktober 2009 - 23:59

Henny Bcij:

Hoi Anke,de shoarma is nergens lekkerde dan in ijmuiden na het badminton met veel bier.
    en natuurlijk komen we jou overal ophalen waar jij maar wil daar zijn we maatjes voor ,ik hoop dat de muziek een beetje leuk is,veel plezier nog groetjes lijm

• 16 Oktober 2009 - 07:05

Paul BCIJ:

Hai Ank! Ben je lekker aan het netwerken? Is dat Minnesota in Drenthe (net als America)? Nou, het eten komt wel goed lees ik; je hebt al een kokkie gevonden. Veel plezier bij de muziek!

• 16 Oktober 2009 - 10:40

Ikke:

Ampa, niet jaloers zijn, sport verbroerderd, haha

• 16 Oktober 2009 - 20:55

Mark:

sorry maar waarom daar ?
    wil je graag hemelkleurig water zien ?