Voorbereiding - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg Anke

10 Oktober 2009 | Nederland, Beverwijk

Pff, nu komt het toch wel erg dicht bij. Afgelopen week al een paar paniekaanvallen gehad ?!? Ja, echt. Niet normaal, ik zou wel een paar honderd kilometer kunnen verhuizen, maar niet in staat zijn om 2 weken naar IJsland te gaan in mijn eentje...

Maar goed, alles is klaar: koffer gepakt, reisdocumenten liggen klaar, nog even met IJsland gebeld over mijn vervoer van de luchthaven naar Reykjavik en een deelnemerslijst gekregen.

Het zijn echt mensen van over de hele wereld: USA, JPN, GER, FRA, ESP, CAN, enz enz. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat, zoveel culturen in één appartement. Lijkt me wel erg gezellig.

Ik ben nu aan het typen en eigenlijk krijg ik er eindelijk weer zin in (tja, tijdens een paniekaanval vergaat je de zin om nog te gaan). Morgen komen pap en mam om me naar Schiphol te brengen en dan gaat het avontuur beginnen.

Ik hoop ik daar internet heb, zodat ik vaker iets kan schrijven over mijn belevenissen!

Groetjes,
Anke

• 16 Oktober 2009 - 20:34

Mark:

ik geloof niet wat ik hier lees, heeft henny je niet weggebracht ?