Prachtig Cienfuegos - Reisverslag uit Cienfuegos, Cuba van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu Prachtig Cienfuegos - Reisverslag uit Cienfuegos, Cuba van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu

Prachtig Cienfuegos

Door: Anke Schrijer

Blijf op de hoogte en volg Anke

29 Januari 2015 | Cuba, Cienfuegos

We waren op een redelijke tijd in Cienfuegos en er was nog tijd om te zwemmen, nadat we waren bijgekomen van de prachtige uitzichten over de baai. Het was een heerlijk zwembad, alleen een beetje koud, maar dat mocht de pret niet drukken. Het hotel zelf is ook super, mooie kamers, heel schoon sanitair en ´s avonds een lekker buffet met, let op: aardappelen en biefstuk, mmmm. Wat kunnen aardappelen toch lekker zijn.

´s morgens hebben we een korte stadswandeling gemaakt door het oude centrum van Cienfuegos. Het is een schone, rustige stad, met kleine marktjes, winkels, oude gerenoveerde gebouwen. Na de stadswandeling was het tijd om terug naar het hotel te gaan en heerlijk bij het zwembad te liggen, met af en toe op de achtergrond naar ademhappende mensen, aangezien het water nog een paar graden kouder was geworden.

´s avonds nog foto´s kunnen maken van de zonsondergang, als ik de gelegenheid heb, zal ik proberen om ze te uploaden. Aangezien het allemaal een soort van te mooi om waar te zijn was, moest er nog iets misgaan. En ja hoor, Karen kon vannacht haar kamer niet meer in. Het hotel had een prima oplossing: slot eruit slopen en dan laten staan, dus ik heb vannacht weer een kamergenoot gehad. Wel gezellig.

Het is maar een kort verslag, maar we hebben dan ook niet zoveel gedaan. Nu op naar Trinidad!

• 29 Januari 2015 - 15:14

Henny:

Hoi Anke,
    Ja er gaat altijd wel wat mis op zo"n rondreis maar als de mooie en leuke dingen maar de
    overhand hebben, dus blijven genieten :-) :-) :-) .
    Ge Lijm

• 29 Januari 2015 - 21:23

Tiny:

Wat een mooie reisverslagen zo blijven we tocht op de hoogte van je doen.
    Geniet nog van de laatste dagen.
    gr tiny

• 30 Januari 2015 - 17:25

Angelique:

hoi als ik het zo lees, is het so far so good! gewoon lekker doorgaan met genieten en we wachten op het volgende verslag!! btw we hebben hier een bak natte sneeuw, daar wil je niet voor thuis blijven!!
    hartelijke groeten, Angelique

• 02 Februari 2015 - 11:21

Ria Lensen Beckers:

anke ik heb je reis gevolgt super spanend ik wens je een fijne thuiskomst groetjes oma