Nog twee dagen.... - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu Nog twee dagen.... - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Anke Schrijer - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen....

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg Anke

27 Augustus 2010 | Nederland, Beverwijk

Om twee uur vanmiddag was het zover: ik heb vakantie! Over twee dagen sta ik naar de scheve toren van Pisa te kijken. Maar voor het zover is moet er nog vanalles gebeuren: laatste spullen kopen, wassen, strijken, inpakken en alle papieren bij elkaar zoeken. Vandaag al twee wegen kaarten van Italië gekocht. Frea neemt de TomTom van haar broer mee, dus verdwalen kunnen we niet meer, haha.

Wat een bezoekje aan de vakantiebeurs toch niet kan opleveren. Soms kan ik het nog steeds niet geloven: een 9-daagse autorondreis door de Toscane en Umbrië gewonnen! Overigens voor de diegene die het niet weten: een oud fiatje 500 incl. Rebel Travel reisgidsen weegt: 659,08 kg.

Maar ja, ondertussen toch wel een beetje verwend, dus het stukje “auto”in autorondreis, hebben we geschrapt. Daarom stappen we zondag om 14.30u in het vliegtuig richting Pisa. Om daar vervolgens twee uur later in een gehuurde Fiat 500 te stappen. Ook waren we niet tevreden met de lengte van de vakantie (stelletje verwende nesten ;-)) en hebben we onze vakantie verlengd met een aantal dagen Rome. En in plaats van na negen dagen weer in de auto te stappen, stappen we na twaalf dagen in Rome weer op het vliegtuig.

In die twaalf dagen slapen we vier nachten in Hotel Ercolini & Savi in Montecatini Terme in de Toscane, daarna slapen we vier nachten in Hotel La Vela in Passignano sul Trasimeno (pal aan het meer Lago di Trasimeno) in Umbrië. En tot slot sluiten we af met drie nachten in Hotel Locanda San Cosimato in Rome!

Ik hoop een paar keer een computer met internet tegen te komen en een verslag te schrijven van het Italiaanse avontuur van Frea en Anke! Rest mij alleen nog jullie in te wrijven: het is momenteel 30 graden en zon in Italië…….

• 27 Augustus 2010 - 23:43

Lijm:

ik wens jullie een onwijs leuke vakantie,
    groetjes lijm

• 28 Augustus 2010 - 17:24

Mam:

Ik hoop dat jullie een geweldig leuke vakantie zullen hebben en dan zie ik jullie gezond weer terug.
    Groetjes mam

• 29 Augustus 2010 - 12:48

Tiny:

ik wens jullie een goede vlucht en leuke vakantie tiny

• 29 Augustus 2010 - 18:39

Marlies:

hoi een onwijs leuke vakantie gewenst groetjes marlies

• 30 Augustus 2010 - 11:47

Ron Hiep,hiep:

inmidels 3 dagen verder en reageer even op het bericht van 27/8. De blonde gladiatoren uit holland gaan dus op mannen jacht in Italie met een Fiat, dapper want in mijn tijd was hij kleiner en FIAT betenkede toen First In All Troubles. Verdwalen in de vakantie brengt je vaak op de mooiste plekjes zet die navigatie dus pas aan als jullie echt naar je hotel wil. Veel succes